Comu sceglie u megliu pianu di travagliu per a vostra cucina

Avemu passatu tantu tempu in e nostre cucine in l'ultimi 12 mesi chì hè l'unica zona di a casa chì si usura più chè mai.A scelta di materiali chì sò faciuli di mantene è chì anu da durà deve esse una priorità alta quandu si pianifica una mudificazione di cucina.I piani di travagliu deve esse estremamente resistenti è ci hè una larga gamma di superfici artificiali nantu à u mercatu.Quessi sò e regule primarie per applicà quandu sceglite u megliu materiale.

Durabilità

I dui materiali artificiali più populari sò quartz - per esempiu, silestone - è Dekton.I dui prudutti sò creati in una grande lastra chì mantene e articuli à u minimu.

U quartz hè custituitu da materie prime mischiate cù resina.Hà una alta resistenza à i graffi, macchie è calore.Mentre hè in generale senza mantenimentu, hà bisognu di cura.Questu hè duvuta à u cumpunente di resina.

Dekton, invece, hè una superficia ultra-compatta fatta senza resina.Hè quasi indestructible.Puderà resistere à temperature assai elevate è hè resistente à i scratch.Pudete taglià direttamente nantu à questu senza bisognu di un tagliere."A menu chì ùn pigliate un martellu à u vostru pianu di travagliu Dekton, hè assai difficiule di dannà".

nishes, cumpresi lucidati, testurizzati è suede.A cuntrariu di a petra naturale, però, chì diventa più porosa quantu u finitu hè menu lucidatu, u quartz è u Dekton ùn sò micca porosi, cusì a vostra scelta di finitura ùn hà micca impattu nantu à a durabilità.

prezzu

Ci sò opzioni per adattà à a maiò parte di i budget.Quartz, per esempiu, hè prezzu in raggruppamenti chì varieghja da unu à sei, unu hè u menu caru è sei hè u più caru.I ditaglii chì sceglite, cum'è a specificazione di un drenatore incassatu o scanalatu, una piastra incassata, u disignu di u bordu è se andate o micca per un splashback, anu un impattu annantu à u costu.


Tempu di post: Jul-09-2021