INFORMAZIONI PER QUARTZ

Immaginate chì pudete finalmente cumprà quelli bellissimi bianchi cù veli grigi di quartz senza avè da preoccupassi di macchie o mantenimentu annuale per a vostra cucina.Sembra incredibile, nò?

Nisun caru lettore, per piacè crede.Quartz hà fattu questu pussibule per tutti i pruprietarii è installatori.Avà ùn avete micca bisognu di sceglie trà a bellezza di i banchi di marmura è a durabilità di u granitu.Di sicuru, uttene tramindui elettu à andà cun Quartz per a vostra cucina o bagnu.Qualchidunu piace ancu aduprà nantu à i muri o in u pianu.

Dunque, per piacè truvà e FAQ chì avemu creatu per aiutà à sceglie a petra giusta per i vostri bisogni.

Da chì hè fattu Quartz

U quartz hè una forma cristallina di diodu di silicone è hè unu di i minerali più cumuni truvati in u pianeta Terra.Hè largamente utilizatu in diverse industrii cum'è Elettronica è materiali di custruzzione per a so durabilità.I countertops di quartz sò 93% di materiale di quartz naturale t0 intornu à 7% di legante di resina chì aiuta à rende estremamente solidu, densu è durable.(Hè più pesante è quasi impussibile di cracke o chip a diferenza di Granit è Marble).

111

Perchè i countertops di Quartz sò cusì populari?

Pensemu chì ci sò parechje dimensioni per risponde à sta quistione, ma principarmenti hè populari trà i pruprietarii per via di u fattore senza mantenimentu è quantu durable è forte hè.Quandu si stallanu granitu o marmura in a vostra casa, avete bisognu di pruteggià sigilendu una volta à l'annu o una volta ogni dui anni, secondu l'usu, perchè e petre naturali sò tipicamente porose, per quessa ponu assorbe tutte e forme di liquidi, è portà battìri è batteri. muffa in minuscule crepe.

In altri palori, sè ùn sigillate micca u granitu o u marmu, macchiaranu assai facilmente è si deterioranu assai rapidamente.Cù Quartz ùn devi micca preoccupatu per quessa.Siconda, tutti i disinni sò fatti apposta postu chì hè un pruduttu di ingegneria, cusì e selezzione sò diverse, è vi assicuratevi di truvà i culori chì cercate.À u cuntrariu, Granite è Marmura avete da sceglie da u menu di Mother Nature.(Chì ùn hè micca una cosa mala per ogni modu, ma a selezzione hè limitata cumparatu cù Quartz).

2121
qww1
asa1

Cumu i countertops di Quartz piglianu u so culore?

I pigmenti sò aghjuntu per dà un culore à e lastre di Quartz.Certi disinni includenu ancu quantità di vetru è / o macchie metalliche in questu.Di genere, pare veramente attraente cù culori più scuri.

U quartz countertop macchia o gratta facilmente?

No, i countertops di Quartz sò resistenti à e macchie, per via di a superficia non porosa.Bastamente, questu significa chì s'ellu sguassate u caffè o u zucchero d'aranciu nantu à a superficia, ùn si stalla micca in i pori chjuchi, causendu deteriorazione o decolorazione.Inoltre, Quartz hè a superficia più durable chì pudete cumprà in u mercatu oghje.Sò resistenti à i scratch, ma ùn sò micca indestructible.Pudete dannà i vostri countertops cun abusu estremu, in ogni modu l'usu normale in a cucina o in i bagni ùn certamente mai graffià o dannu in ogni modu.

Hè Quartz resistente à u calore?

I countertops di quartz sò certamente megliu cà i superfici laminate quandu si tratta di resistà u calore;però quandu hè paragunatu à Granite, Quartz ùn hè micca cum'è resistente à u calore è a cura deve esse usata per mantene quellu sguardu brillanti.Perchè a resina hè aduprata durante a custruzzione di i countertops di Quartz (chì a face veramente solida è durable), ma ancu a face vulnerabile à u calore direttu da i pani caldi direttamente da u fornu.Consigliamo trivets e hot pads.

Quartz hè più caru cà l'altri petri naturali?

I prezzi di Granitu, Slate è Quartz sò assai paragunabili.Tuttu dipende di quale tipu.Di genere, u prezzu dipende da u disignu quandu si tratta di Quartz, ma u prezzu di Granite hè dictatu da a rarità di a petra.L'abbundanza di un culore in Granite face menu caru è vice-versa.

Cumu pulisce i banchetti di quartz?

A pulizia di Quartz hè assai faciule.A maiò parte di a ghjente ricumandemu di utilizà l'acqua è u sapone per asciugà.Pudete ancu aduprà qualsiasi prudutti di pulizia cù un pH trà 5-8.Ùn aduprate micca i pulitori per a griglia di u fornu, i pulitori per a tazza di wc o i pulitori per pavimenti.

Induve possu aduprà Quartz?

A cucina è i bagni sò i posti cumuni per truvà quartz.Tuttavia, ci sò tanti appiicazioni cum'è: Caminetti, davanzale di finestra, tavoli di caffè, bordi di doccia, è cime di vanità di bagnu.Alcune imprese l'utilizanu banchetti di serviziu di alimentazione, tavule di cunferenza è tappe di ricezione.

Puderaghju aduprà Quartz fora?

Ùn ricumandemu micca l'usu di quartz per scopi esterni, postu chì una troppa esposizione à a luce ultravioletta pò fà chì u culore svanisce.

I countertops di Quartz sò senza cuciture?

Simile à Granitu è ​​altre petre naturali, Quartz vene in grande lastre, ma se i vostri countertops eranu più longu, avete bisognu di cuciri.Hè vale a pena nutà ancu chì i boni installatori prufessiunali rendenu veramente difficiuli di scopre e cuciture.

Chì duverebbe aduprà per i mo piani di cucina?

Tipicamenti, u marmura hè usatu in u bagnu, caminetti, cime Jacuzzi, è in u pianu.In generale, ùn hè micca cunsigliatu per l'usu di a cucina perchè pò macchia è gratta assai facilmente.Mantene in mente;Sustanze acide cum'è Limone / Lime, l'acitu è ​​i sodas ponu influenzà a lucentezza è l'aspettu generale di u marmaru. Dopu avè dettu chì, u marmura in generale hà disinni naturali più attrattivi chì u marmaru, cusì certi pruprietarii piglianu u risicu per u bellu aspettu chì desideranu. .

Per d 'altra banda, Granitu hè considerablemente una petra dura assai, è saria assai megliu cà Marble quandu si tratta di acidi di casa è graffi.Dopu avè dettu questu, u granitu ùn hè micca indestructible, pò crack and chip si qualcosa assai pisanti era cascatu nantu à questu.In generale, u granitu hè a petra naturale più cumuna utilizata in cucina per questi motivi citati sopra.

Hè vale a pena nutà ancu chì i numeri di usu di u granitu in u mercatu sò stati gradualmente calati per via di l'ascesa di u Quartz ingegneria.

Ci sforzemu per a perfezione

Pruvamu per a perfezione micca perchè vuleriamu esse u megliu, ma perchè NOI SEMU U MIGLIORE è ùn meritate nunda di menu.Vulemu chì voi è i vostri prupietarii di u prughjettu siate fieri quandu entranu in quellu lobby grandiosu, appartamentu impeccabile, lussuosa sala di pulverizazione ... FAI TUTTI PARTI DI QUSU ALTA STANDARD!

Capisce i vostri bisogni

Trattemu i nostri clienti cum'è partenarii di travagliu.L'ascoltemu, amparà e so bisogni è capiscenu e so priorità.Cunduceremu parechje discussioni prima di fabricà

Pruduceremu u vostru Ordine

Ùn simu micca "MIDDLEMEN".Solu a manera chì avemu fattu per più di 20 anni, avemu sempre u cuntrollu tutale di tutte e fasi;da u mumentu chì avemu a fonte di materie prime à a fabricazione è l'ispezione finale

Chì ùn pudemu fà !

ÙN PROMETTEmu MIRACLES !

Ti ringraziemu per cunsiderà i nostri servizii.Faremu sempre tuttu ciò chì hè necessariu per accodà vi, ma, agiremu sempre in i limiti di aAPPROCUM REALISTE.Calchì volta, dicendu"INNÒ"travaglia per u benefiziu di tutti i partiti implicati


Tempu di posta: 03-03-2021